Fritid

Vad gör ni på fritiden?

Nu har Frida "datanörden herself " uppdaterat (snott) en ny mall till bloggen. Jag förstår att ni var less på den tidigare rosanyansiga mallen så jag gjorde en ny...ännu mer rosa ;) För nu när Mollie "sover" (det gör hon inte) men ligger i sin säng och ska förhoppningsvis somna så får mamma Frida tid till såna relevanta saker som att byta mall till bloggen och pappa Fredde...ja han spelar PS2! (Mamma, PS betyder PlayStation och är ett Tv-spel;).

   
 
"Jag ska bara smaska klart lite på handen mamma, sen ska jag sova!"

<<Vad har man annars böcker till?

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för att du förklarar såna nymodigheter för mig. Middag här på onsdag? Saknar er, kram så länge...

2008-11-25 @ 07:51:22
Postat av: Louise

Haha, vad duktig du är och så fin bloggen blev!;) Och händer.. ja det är rena delikatessen för de små liven!:)

2008-11-25 @ 14:38:18
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0