Familjen knas



Jo...efter att vi fått klartecken packade vi ned Mollie i mjukliften, vålgästade ICA efter Lussekatter och hälsade på familjen "knas". Idag var Mollie den glada stjärnan i gänget och hon charmade verkligen både mamma, pappa och de andra. Julle verkade dock inge vidare imponerad utan passade på att ta sig en liten "powernap". Som ni hör går det lite trögt med våra planer på att de små ska bli ett sött litet kärlekspar ;)

   
Claes, Julius och mamma ja, knasMalin =P

Mitt i bajs/kräk/sovrutin - prat kom Frida på att vi måste åka till "barnkammaren" och köpa en ny mössa åt lillan. Fredde den tomten hakade glatt på men väl på plats upptäcker vi att vi är 10 min efter stängning *suck* - vad ska vi köpa då=P?? Jag hittade dock ingenting köpbart så vi åkte tomhänta hem igen. Nu sitter jag här och väntar på att trollie ska vakna, Fredde kokar ihop en korvstroganoff och livet - ja det är på topp helt enkelt!=)


Kommentarer
Postat av: mamma

Bilden där du sitter med trollie i knä´t är super, skicka den till "marie@.." är du snäll. Kramizar till er alla

2008-11-16 @ 00:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0