FlyttNytt!

Idag tog Fredde ut en komp-dag så att vi får någonting gjort med allt som ska ringas och ordnas. Jag hade självklart kunna ringa och ordna själv (har försökt hela veckan) men när lillan är ledsen och ska bli buren på hela tiden är det lite svårt att höra vad de säger i andra luren + att båda mina enda händer är upptagna - varför skapades vi "bara" med två armar?? 

Nåväl, idag ska vi skripa pappren på huset som egentligen är en bostadsrätt - det ni ;) Det ligger vissa fördelar i det tex att föreningen kollar torpargrunden en gång per år och skulle de hitta något så står de för det. Skulle taket ramla av så sätter de dit det igen, ommålning + färg står de för, om avlopper krånglar - ja då fixar det det också ;).

Men....vi vill ju som gärna ha bort denna lägenhet och först till kvarn! Det spelar ingen roll om den "bara" går för 130.000 vi har ju ett nytt hem nu och att stå med två hyror känns ju inte så upphetsande direkt!

Nu ska här städadas!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, snubblade in på din blogg genom familjeliv och såg de fina huset ni köpt, Grattis ser jätte fint ut. Kanske låter jätte konstigt de här men min sambo och jag letar något likande och de där såg ja aldrig på hemnet fast jag lus läser denna sida varje dag,kanske så att ni köpt de privat oxå men hus som helst så min fråga är om du skulle kunna men jag förstår om du inte vill maila mig om i vilket område de är i? Mvh Ida

2008-11-09 @ 00:03:27
Postat av: Santa

Åhå, va spännande!! Så det blev husköp?!

GRATTIS!! :D

Hur mkt fick ni ge för det och vart finns bilder?? :D vill se juu :D

2008-11-09 @ 10:28:19
URL: http://santantane.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ligger lägenheten då?

2008-11-13 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0