Tusen projekt!

Idag har det hänt mycket i Fridas numera virrvarriga värld. Vi mjukstartade dagen hos Malin och Julius och vi bestämde oss för att "bojkotta" långpromenaden och bara te en "inne-slappar-dag". Bland amningar och blöjbyten drack vi kaffe och lät de små ligga på golvet och tjollra på. Klockan två åkte vi vidare till Lollos place för lite fika och tjatter med brudarna och världens sötaste Felicia som charmade tjejerna medan Mollie njöt av dagens första sovstund. (mamma njöt också måste jag erkänna=P).



Sedan är det ju så att vi blev med hus idag så nu vet vi att vi iaf inte behöver bo på gatan när vi (om vi) får iväg den här lägenheten ;) Inflyttningsdatum ja....1 december alltså om 3,5 vecka HJÄLP! Jag är bara väääldigt nervös när jag tänker på att vi har tusen saker att ordna med inom loppet av någon månad och inte vilken månad somhelst utan julmånaden!

* Städa inför ny visning av vår lägenhet på tisdag
*Packa, packa, packa - barnvakt åt lillan någon under tiden?
*Ordna flytthjälp + släp
*Adressändra
*Ringa präst och ordna dop - ordna inför dopet!
*Ändra vårdcentraler för oss och lillan (BVC)
*Betala dubbel så hög hyra som idag - stå med två hyror dessutom!
*Köpa julklappar
*Flyttstäda denna lägenhet

Sedan är det bara att andas ut och hoppas att vi klarat oss genom denna jul utan men för livet!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis! Vars ska i nu bo? :)

2008-11-06 @ 18:52:16
Postat av: mamma

Vi ställer upp till hundra procent!!!

2008-11-06 @ 19:34:40
Postat av: Emmy

men va roligt!

min kompis budade också 330=)hon ringde mig och undrade vem fan de va som la så höga bud hahahah!

2008-11-06 @ 19:59:10
Postat av: Karin

Grattis till huset/bostadsrätten,kanonfin. Jag har minsann sett den på HemnetL

Kram Karin i Skåne

2008-11-06 @ 20:53:55
Postat av: elin

Ta det bara lugnt så ordnar det sig :) Huset var jättefint och er lilla stjärna är ju bara huur go som helst, så tack för idag! :)

2008-11-06 @ 21:29:16
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Josse

Men grattis=) Gud så roligt, jag har som undrat hur det gick med huset=) Oj redan 1 december, jag vill också flytta då men jag får vänta till februari=( Ha de bäst. Kram.

2008-11-06 @ 21:29:19
URL: http://jossela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh grattis! Det såg ju jättefint ut:) Vart ligger det?

2008-11-06 @ 21:40:04
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: mamma

Supertack till Fredde för hjälpen, våra killar är bäst!!! Kramizar

2008-11-07 @ 03:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0