Me like!

Idag har varit en sån där "superhärligmegafantastisk" bra dag! Jag inledde denna Tisdag med en rejäl sovmorgon till klockan nio! (Fredde skjutsade Trollie till farmor före han for på jobbet). Sedan klev jag upp och läste tidningen för första gången sedan vi påbörjade vår prenumeration. Jag ÅT FRUKOST och även detta för första gången på flera veckor - LJUVLIGT! Sedan drog jag på mig arbetskläderna och skrubbade rent här hemma inför dagens visning av lägenheten.

Halv tolv satt jag med en kaffekopp i ena handen och försökte se klok och insatt ut när vi betalade handpenningen på banken (jag förstod inte hälften av alla uttryck och tjänster som bankmannen erbjöd oss men duktig var han iaf!) och efter det vidare på lasarettsbesök - jag borde få klippkort där för jag är snart tjenis med halva BM-armèn! Nåväl, hem och skrubba det sista och sedan till dagens höjdpunkt: att hämta hem Mollie Trollie! Nog är det behövligt med lite egentid utemellan men fyy så jobbigt för mammahjärtat! 

Så...varför inte fortsätta en underbar dag framför TV:n med datorn i knät och med en kaffekopp i en handen - kan det bli bättre? När sessan ätit klart ska hon få krypa isäng och vi, vi ska vara busiga, slå på en film och mysa ner oss i tv-soffan ;)

puss! 


Kommentarer
Postat av: syster yster

Känns som om vi inte hörs så ofta nuförtiden... hoppas vi kan ses snart! Kram till er alla

2008-11-12 @ 19:30:40
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0