Halloweenpartaj!

Hej hopp! Idag har vi varit i Kåge en sväng på förmiddagen och hälsat på lillans farmor. Hon var så gullig och tog ut Mollie i vagnen en stund så att vi två skulle få en stund att bara "vara". De flesta nyblivna föräldrar hade väl säckat ner sig framför TV:n, legat och kramats eller bara soovit, inte vi! Vi låg på vardagsrumsgolvet och kittlade varandra vilket bidrog till att jag nu har grymt ont i magen pga av mina skrattattacker - träningsvärk?? (jo, jag vet att vi är lite annorlunda)

*************************************

Ikväll är det Freddes kväll då han ska få unna sig lite "vuxendricka" och få vara uppe extra länge! Det är nämnligen halloweenparty i vanlig ordning så jag och lillan får ha lite grabbfritt här hemma medan pappa roar sig med polarna;) (Jag tror dessutom att jag ska bjussa på en sovmorgon imorgon också det är han mer än värd!)

    

Kommentarer
Postat av: emma

Hon är verkligen söt eran dotter!!! :-) Skönt att hon blivit bättre i magen också...

2008-11-02 @ 21:50:51
URL: http://emmize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0