Sjukstugan!

H E S stavas det!  Har blivit biten av förkylningsmonstret så de senaste dagarna har jag knaprat alvedon, smaskat halstabletter, druckit c-vitamin och slått rekord i antal badningar i badkaret på en vecka! Att jag sedan hostar, hostar och hostar lite till hjälper inte naturen på traven då vår nyfikna lilla dotter vaknar till VARENDA gång = hela tiden!

********************************************************************************************************************
Notice: I förrgår kväll kände jag mig grymt febrig, jag svettades och frös omvartannat och inte fick jag någon vidare sympati ifrån Fredde för det! Tillslut dammade jag upp vår febertermometer som för övrigt låg i min sminkväska?! Aja, hursomhelst så vet ni ju att man blir så mycket sjukare när man har feber och att då är det "syndast" om en i världen! (är jag i behov av sympati?) Jag hade väl tippat någonstan där mellan 38 - 39 grader i feber men va f*n 35,9?! Nehepp då kunde jag inte skylla på feber iaf=P!
**************************************************************************************

Från baciller till bebisar.....sitter och väntar på att Mollie ska vakna för sedan ska vi packa in oss i våra skoteroveraller och bege oss till cafè myntet där brudarna och de små befinner sig!

Puss och hurvas!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jo det är klart vi kommer, det blir nog skitskoj=) Jo planera måste vi ju. Vi kan typ alla dagar förutom tisdagkväll och torsdagkväll. Så då blir det väl typ måndag eller onsdag, men vi kan ju höras. Ha de! Kram.

2008-11-21 @ 20:28:58
URL: http://jossela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0