Pinsamt!

Dumma dumma mig!
Igår kväll (farsdag) bjöd mamma ut mig, min syster och min svägerska på bio i Skelleftehamn. Fredde åkte hem och nattade lillan (som dock inte ville bli nattad). Under tiden ringer Malin hem till oss och frågar Fredde varför HAN är hemma med lillan och jag roar mig på bio på FARsdag när det borde vara tvärtom?! Jo.., jag skämdes när Fredde pikade mig om detta men..han fick faktiskt en ny mobiltelefon värd nästan alla mina besparingar av Mollie i farsdagspresent så det gjorde inte så mycket att jag var iväg en stund och föressten tror jag han tyckte det var skönt med en "lugn" kväll för omväxlings skull haha!

Nej, nu ska jag kramas med den ovan nämna en stund för lillan sover så det gäller att passa på!


                                                                       Nog är de väl ändå söta när de sover ;)

Psst!
Sofia, huset ligger i yttre ursviken :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hon är SÅ söt!:))



Haha tack:P Hoppas att det kommer mer bilder på det sen;)

2008-11-10 @ 23:24:43
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0