Tacksam!

Idag satt jag och tänkte....och...tänkte....och...tänkte. Och vad tänkte jag på då? Jo, jag tänkte på hur TACKSAM jag verkligen är för mitt liv trots att det kanske inte har låtit så i mina senaste inlägg. Jag har kommit på hur otroligt självisk och egoistisk jag är trots att jag äger den finaste skatt som finns - Mollie!

Jag klagar över hennes humör och hur jobbigt det är men hur jobbigt skulle inte livet UTAN Mollie vara?! Nej, nu har jag kommit till insikt och börjat tänka i helt andra banor!

Först och främst är jag så otroligt lycklig lottad för att jag ens KUNDE bli gravid.
Sedan är jag tacksam för att graviditeten gick så bra!
Jag är tacksam för att förlossningen gick så bra och för att Fredde var ett så otroligt stort stöd!
Jag är tacksam för att Mollie är frisk!
Jag är också tacksam för att hon är den hon är - tänk om vi hade fått en annan Mollie =(
Mest tacksam är jag för att jag får ha det bästa av två världar - Mollie & Fredde!

  

Psst! Märk min söta kulmage made by milk!

**
*Jag är dessutom väldigt tacksam för den goda maten jag fick idag, tacos `a la Fredde! =P****


                                                                                             Hockey  & Tacos ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0