Ooops, She did It again!

Nu är vi hemma igen och allting såg bra ut på proverna (antar jag, farbror doktorn sa då ingenting) och lillan är en helt ny bebis! Så gò och glad och om det är medecinen eller någonting annat står skrivet i stjärnorna, men nu är hon nöjd iaf och det är det enda som betyder något!

  
Psst! Jag tror att det är någon som är lite kittlig under fötterna ;)



Sedan kan jag ju inte komma här och skryta upp liten utan bildbevis så idag la vi henne på mattan på golvet och vips! Mollie ligger på rygg! Hon tycker inte riktigt om det här med att ligga på mage men när hon kommer över på rygg drar hon lite stolt på smilbanden ungefär som att:
"ah, så skönt"


    
 
1.
Okej mamma och pappa, är ni redo med kameran?
2. Hur var det jag gjorde nu igen?
3. Whahooo!
4. Sådär ja! Nu var man på rygg igen!
5. Titta morsan jag klarade det, får man vila lite nu?

Och sedan får lillan en belöningspuss av pappa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig hon är! hihi!

Vad sägs om en kvällsfika snart?

2008-11-18 @ 15:17:11
URL: http://minahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0