(O)hurtigbulle!

Jahapp, då var man hemma igen efter den första (riktiga) fotbollsträningen efter grav. Jag kände mig såå mycket piggare och hurtigare innan passet än nu efter kan jag lova och trots att vi bara sparkade boll i en timme tittade jag på klockan var och varannan minut i hopp om att "tortyren" skulle vara över. Aja, jag har lite mammakilon att springa bort och konditionen..ja den kommer väl den också så småningom!

 << "Fotboll bra, men soffan BÄST ;)!"


Trollie sover (och har gjort de senaste 5 timmarna) så nu ska vi faktiskt gå och duscha tillsammans - mysfaktor på högsta nivå ;)!

(Det slutar oftast med att Fredde skyndar sig att duscha så att jag sedan får ockupera badkaret!)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du ser slut ut! Grattis till att ha kommit igång, kram så länge, Mamma

2008-11-19 @ 11:17:28
Postat av: Hedlund

Men du va kul att du börjat om att träna! Tråkigt att man missade premiären. Men jag hoppas vi ses nästa vecka! Måste ju säga att du har världens gulligaste lill-troll...Hon är hemskt söt :)



Kram Malin

2008-11-19 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0