Nu är det verkligen vårt ;)

I Fredags skrev vi pappren på huset och om mindre än tre veckor flyttar vi in! Fredde har faktiskt lovat mig vissa saker inför flytten bla nya vitvaror + en stoor härlig soffa att mysa i nu i vinter! Mollies rum får vänta för än sover hon tryggt i sin spjälsäng inne hos oss vilket innebär att vi har TVÅ rum över att lasta av lite kartonger i=P Ja, jag är överlycklig för äntligen kan vi bjuda hem gäster (fler än två dvs) och juldagen ska därför tillbringas ja, hos oss ;)

Nu ska jag gå och slurka en kopp kaffe så jag orkar hålla mig vaken till bion ikväll. Vår söta lilla ängen har varit vaken heela härliga natten + hela dagen (= krockotårar) och nog ångrar jag att jag lovat Fredde sovmorgon pga av denna dumma dag som någon bestämt ska vara FARS-dag. Varför kan de inte byta ut dem mot två mors-dagar per år istället det skulle uppskattas ;)!

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh så roligt!:D Men nu vill jag veta en gång för alla, vart ligger det?;p

2008-11-10 @ 10:11:49
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0