Migrän och karantän

Tyvärr är jag lite seg ikväll så jag sammanfattar dagen

* Sovmorgon till kl. 08.00 !
* Fika på Myntet med brudarna (mammorna)
* Lunchdate med Mollies faster + "Terro" Theres,  tha one and only!
* Fredde migrän = sängen
* Frida ensam = skräpmat
* Mamma & Molliemys!
* Fredde vaknar fem timmar senare = filmkväll

På tal om Freddes migrän så kom jag att tänka på en ganska rolig incident på BB. Fredde fick ont i huvudet en kväll och eftersom att jag just då satt med tissen framme och lillan i knät så gick Fredde himself ut och frågade BM om hon hade någon "TREO" han kunde få emot värken.

BM: "Tyvärr har använder vi inte det läkemedlet här på lasarettet är det någonting annat du brukar ta?"

Fredde: - Jo, Eeze!

BM: "Bara vanlig is?"

Fredde: - eh, alltså tabletten "Eeze".


Nu väntar frosseri av chips och godis och mys i soffan framför TV:n och filmen vi hyrt: "The Mist" - vad sägs som det ;)?
(Jo jag vet att jag senast igår nämnde att vi skulle bli nyttiga men...det var igår det!)



Kommentarer
Postat av: Josse

Jo jag förstår att du blir nyfiken på mitt kryptiska inlägg, hihi=) Nä det är bara om huset igen. Nu blir det kanske så igen att vi får flytta in snarast möjligast, bara dom hittar nån till våran lägenhet=)För hon vi har köpt av har en lägenhet hon får ta som står tom. Så jag hoppas hoppas. Kram på er!

2008-11-22 @ 13:51:27
URL: http://jossela.blogg.se/
Postat av: Josse

Jo jag förstår att du blir nyfiken av mitt kryptiska inlägg, hihi=) Nä det handlar om huset. Nu får vi flytta in snarast möjligast, bara dom hittar nån till våran lägenhet. För hon vi har köpt av har hittat en lägenhet hon får ta som står tom. Så hoppas hoppas. Kram på er!

2008-11-22 @ 13:53:37
URL: http://jossela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0