Lycka är att ha en skatt - som du!

Ikväll har jag och Mollie varit i Kåge hos syster yster med familj (vårt andra hem) . Mamma och Anders var också där och vid kvällens slut satte vi på en "vuxenfilm" som min syster vill kalla det men inte "DEN" sortens vuxenfilm utan en skräckis made by "Stephen King" och vad passar väl ändå bättre en ruskig halloween-kväll/natt?

Dessutom ska jag verkligen skryta upp vår dotter som varit helt underbar ikväll! Hon har varit ÖVERVÄGANDE nöjd hela kvällen och jag - jag svävar fortfarande på moln så här efter att hon lagt sig för natten! Hon har inte haft en sån här dag/kväll sedan hon kom till världen och för första gången kändes det okej att vara borta med henne! Stressen avtog och mjölken....ja den tilltog ;) !!!!

Nu ska jag göra sessan sällskap i drömmarnas land men först ska jag suga in den här dagen en liiten stund till ;)

 
Pappa Fredde som skulle vara ute läänge ikväll ville komma hem kl. 22 så han fick ta nattningen ikväll - som straff för att han är en sån "toffel" thihi ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en mysig kväll! Kramizar

2008-11-02 @ 00:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0