Fyra generationer

Idag har vi varit långt utanför civilisationen (nästintill iaf) i Burträsk och hälsat på Freddes farmor Märta. Hon är så söt denna tanta och nog blev hon förälskad i Mollie nog! Det är så roligt att få göra någon glad och jo...hon var överlycklig att vi kom och hälsade på!

Vi passade på att ta lite familjefoton och finally!  tog vi också ett kort på oss själva och Mollie som jag skickat in i tidningen!

Fyra generationer


  

                                                                                     Freddes farmor och pappa

          

(Nu ska jag dra iväg och se lite hockey. Läste ni föressten att Renberg kommit hem eller klart ni har STORA rubriker! Hoppas han är med idag och drar in lite poäng.)                                                              

Kommentarer
Postat av: Malin Nygren

Håller med om att Märta är en härlig tant :) Har jobbat på korttidsboendet i burträsk då hon bodde där :)

2008-11-29 @ 19:50:19
Postat av: Alina

Va gärna med och gissa bilden! :)

2008-11-29 @ 19:56:18
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte bara titta in och säga att Renberg inte kommer att spela innan jul, han ska träna med laget i fyra veckor och sedan kanske det blir match...

2008-11-30 @ 00:54:50
Postat av: sus

Hej!



Det här är Emelie Lindbergs kompis som är in och läser ibland. Jag måste bara få kommentera precis som Malin. Jag jobbade nämligen på korttidsboendet samtidigt som Malin och Märta var verkligen härlig. Min favorittant! Vad kul att se att hon fått ett litet gulligt barnbarnsbarn!

2008-12-06 @ 14:23:36
URL: http://edwardd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0