Lugna gatan

Trots planer på att hitta på någon uteaktivitet som tex disk - eller minigolf så blev det lugna gatan för oss denna kväll. Jag hämtade upp Fredde från jobbet vid 16-tiden. Vi begav oss till "Solbacken" och strosade omkring där ett tag och sedan hem och mat. Ingen av oss var särskilt hungrig så det blev något så enkelt som - nudlar och saftsoppa idag. Jag har haft en moalnde värk i magen hela dagen och efter middagen spred den sig till ländryggen. Det blev ju inte bättre så jag la mig och sov och när Fredde väckte mig någon timme senare så var värken borta. Jag antar att det var lite förvärkar bara för ikväll har det varit lugnt och stillsamt i magen.

Vi hälsade på Krister, Johanna & Lucas som vaknade till en stund pga av mardrömmar. Det lilla charmtrollet har kommit på att det är faktiskt riktigt roligt att prata. "Dadadada.." är en superhit just nu ;) Vi stannade kvar ett bra tag men eftersom att Fredde ska upp på jobbet imorgon så blev det bums hem klockan elva=P

 <<Tjockismagen v.33 (32+2)

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0