Bona om och lägga ägg

Sådär ja, näst sista dagen avklarad på jobbet så snart blir det lite semester innan jag börjar jobba igen, fast på heltid... (som mamma ;). I brist på annat att göra,  och i väntan på att få skjuts hem följde jag med Fredde till massören där jag satt som ett fån på en stol brevid massagebänken och pladdrade på. Jag vet inte vem som helst skulle vilja slänga ut mig därifrån - Fredde eller massören - men jag hade trevligt iaf =P
På väg därifrån och i riktning mot vår bil passade vi på att kika in på Mikabo i hopp om att hitta ett köksbord så här efter 1,5 år tillsammans men också denna gång helt utan resultat. (Att äta framför TV:n har ju hittills inte varit något bekymmer för ngn av oss)
Däremot så tror jag att vi ska åka in en sväng på Shape och "titta" på den underbara takkrona som jag hittat och som t o m är 2000:- billigare än den på MIO ,DET NI! =P



Jag hade tänkt hasa min i dagsläget inte alltför trimmade kropp upp ur soffan och iväg till badhuset för lite....tja vad hette det nu igen....MOTION, så var det!  Men jag har ttotalt appat motivationen och kan konstigt nog inte hitta den någonstans. Jag kan dessutom inte gå någon längre sträcka utan att vanka som en anka dagen efter pga foglossning=I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0