Jag - ingen modebloggare direkt!

Mina planer på att försöka bli en ny "blondinbella" håller på att gå i stöpet då jag knappt hinner med att blogga en gång varje dag ens. Men nu ska jag ta tag i det och bli en av de mest aktiva bloggarna och knepet för att få många läsare har jag redan kommit på...Man MÅSTE skriva om mode och var sakerna är köpta ifrån. Så därför, eftersom att jag själv inte är någon modefreak, så har jag tagit lite bilder på några av de "Hippa" barnkläder som vi inhandlat till vår efterlängtade familjemedlem.

Det HETASTE inom barnmodet just nu - gul-brunt är en trend som verkar hålla i sig...


                               
Detta är alltså heela                     Någonting ifrån den kända          Och sist men INTE minst (stl 74/62) .                           

uppsättningen ifrån                      serien designad av                        En av dessa matchdräkter är en viktig                

serien "jungle pals"                      "LUNDEMYR of sweden"             detalj när lilln ska följa med pappa och titta på match.

och dessa är köpta                       är ett måste om man som           (AIK-body är köpt på InterSport och Sverige-bodyn   

ifrån "Ellos".                                    mamma vill hänga med i             kommer ifrån Libero)
Och för oss gravida som             barnmodetrenden.
inte vet vilket kön vi väntar            De söta "skosockarna" är
är detta den ultimata                     köpta på "Hemtrevnad"
färgkombinationen
                                
                                                        

Nej, jag tror inte att modebloggning är någonting för mig så jag tror att jag håller mig till mitt vanliga bloggande om allt och ingenting.
Som igår tex åkte vi iväg på Byskemarknaden en stund tills vädret svek och likaså mitt tålamod att försöka knipa för att inte kissa på mig. Vi hade trevligt sällskap iaf av Krister, Johanna och gullungen Lucas som vi också senare på kvällen umgicks med.


På väg till Krister och Johanna (200 m bort):

   
Visst ser jag hurtig ut?                Och titta här!            var kan Frida vara?=P


Senare på kvällen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0