På härlig semester i Ö-vik


VÄRLDENS BÄSTA PAPPA fyller 50 ÅR i höst..


...och detta firar vi med en semsterresa:

Jamen dåså. Då var man hemma igen efter en tre-dagars semesterresa med familjen. Pappa fyller 50 år i höst och hade därför tänkt bjuda hela familjen till utlandet en vecka men med vissa förhinder  ( bla annat att jag ej kan flyga nu under höggraviditeten) så höll vi oss till trygga Sverige och Ö-vik. Vi åkte tidigt på Onsdagsmorgonen och hann med både "StarWars" - museum, en sväng på stàn och minigolf samma dag (som dock slutade i kaos).
Som alla gravida vet kan man bli lite extra känslig "ibland" och som gravid, överemotionell och tävlingsmänniska är det  ibland svårt att hålla tårarna borta då det inte går så bra eller då man verkligen försöker att träffa det där lilla hålet och ngn står bakom och förklarar att:
"Du ska hålla klubban rakt i linje mot bollen och sikta mot hålet"
Som om jag trodde ngt annat?!
Aja... ni förstår säkert hur frusterande det kan vara och det hela slutade iaf med att jag satt på en bänk och storgrät i takt till min otroligt pedagogoska pappas högljudda skratt och hela familjens försök till att lugna den hormonstimmiga "förloraren".


 <<Parken och entrèn till "Starwarsmuseet"

    
        (Nästan hela ligan samlade i parken för en vilopaus inför besöket på StarWarsmuseet)

 <<"Stå stilla och säg Godisgris på tre..."
                                                  
Torsdagen och Fredagen hann vi med att besöka Paradisbadet, gå på stàn, spela kubb, glassa på stranden och än en gång fightas om titeln som den store mästeren i minigolf (som jag dock inte vann denna gång heller). 

 << (På en restaurang, i väntan på maten)

 << (Någon har lite svårt att veta när det är dags att sluta "dricka")









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0