Söndagssjåå, rätt skönt ändå

Idag Söndag invigde vi vårt nya matbord och efter cirkus 1,5 år utan så kan jag säga att det kändes otroligt bra att kunna sitta i köket och äta. Fredde hade dessutom länsat ICA på deras butiksbakade frallor så dagen kunde inte ha börjat bättre. Mätt och belåten gjorde jag bort söndagsstädningen & sedan begav vi oss till pappa m familj där vi passade på att sanera & tvätta bilen. Lite vattenkrig & bus med lillebror kan man ju inte heller undgå när vattenslangen väl är i bruk.

     

Här kan jag stolt pubicera bilder som bevis på vilken duktig och flitig "husfru" jag är...

...När jag inte slöar i soffan dvs.


Kommentarer
Postat av: Louise

Åå vad fint det blev!:) Och vad duktig du har blivit på att blogga.. jag är imponerad!;)

2008-07-14 @ 11:39:35
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: elin

..Och så har man hittat in här! ;) Gud vad fint ni har det! :D

2008-07-14 @ 17:27:45
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0