Bortskämd redan innan mötet med världen=P

Idag startade vi den underbara dagen på "Barnens hus" där jag med blodad tand gick raka vägen fram till "sängkläder-hyllan". Jag hajade till när jag såg de groteska priserna på de små små påslakanseten och spjälskydden men ni vet ju hur det är:

"Men åå så söt, den här MÅSTE vi bara ha!"

Tur att jag har en sambo som är nästan lika entusiastisk som jag för 1080:- fattigare gick vi hem med ett täcke, en madrass och ett spjälskydd och tack vare presentkortet på 500:- blev vi inte HELT panka på "kuppen".
Sedan passade vi även på att kika om bilbarnstolar som vi hört att de har kampanj på ibland och visst, de hade kampanjpris på en modell (föll mig såklart inte i smaken) men vi hittade dock en fin och händig barnstol med basenhet för ett bra pris. Vi har diskuterat färg och imorgon ska vi åka och beställa den *pust* sedan är det bara skötbord kvar och det blir nog bara en enkel madrass men såklart i samhörande till sängkläderna - "Mumin" =P.

Sängen bäddad och klar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0