Saker och ting börjar äntligen falla på sin plats

Idag har jag och min andra hälft haft en riktig "inne-stöka-och-böka-på-dag". Vi slöade i soffan tills det var dags för BM-besök klockan 15.00 men sedan har vi varit riktigt effektiva här hemma. Vi har nu efter många om och men tapetserat fondväggen i hallen som vi länge skjutit på i rädsla för att börja bråka men det gick riktigt bra och fredde som var lite skeptisk till tapetserandet och sedan också att tapetsera över dörren (som jag plötsligt kom på att vi kunde göra) erkände han efteråt var en riktigt bra ide. SLUTET GOTT, ALLTING GOTT!


                                                                   
                                                                         Före...              &             ...Efter


Igår satte "vi" (Fredde)  dessutom upp takkronan i köket och över all förväntan - det blev riktigt fint faktiskt! Jag var orolig över att det skulle bli för maffigt i vårt lilla kök men den sitter som handen i handsken där över köksbordet nu :). 

                                                             
                                                                        Före...                 &                ...Efter


Nu ska jag göra Fredde sällskap och smaska lite frukt framför "Dummburken" innan det är dags att möta "John Blund" för imorgon får vi se vår lilla älskling som just nu tycker att det är sååå mysigt att ligga och sparka på mammas revben, men smärtan kan jag ta för jag bär på den finaste gåvan av allt - vårt barn!

  <<Ultraljud v. 16 (15+3)







Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj vad fint!! Ni är sååå duktiga! Vi måste ju komma förbi snart och se erat fin fina hem! Det är ju bara 200m så..

2008-07-22 @ 11:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0