Heja graviditet - foglossning, förvärkar och enorma svettningar ;)!!!

Idag har jag befunnit mig hos min syster nästan hela dagen och de planer vi hade på att ta med barnen på Kågebadet gick i stöpet då det började regna och farbror "Oskar" ville göra oss sällskap. Så...det blev bara en lugn hemmadag.

Jag har föressten, måste jag tillägga, från och med idag bestämt mig för att njuta av den sista tiden som gravid och detta invigdes med en god svalkande "Cola-slush".




Vid 16 - tiden mötte jag upp Fredde på jobbet och vi gick raka spåret, innan jag hann in på någon affär, och betalade av några tusen på billånet. Sedan åt vi varsin god smörgås på "Kitchen" och sedan brummade vi raka spåret till Bergsbyn där vi mötte upp mäklaren som visade oss runt i ett jättefint radhus. Självklart blev jag heeelt såld men Fredde sa blankt NEJ, pga kostnaden + att det ärligt talat luktade mögel i källaren (men hallå!, hur svårt är det att ordna) =P Så nej, det blev bara en titt och än en gång står vi här drygt en miljon "rikare"=)

Vi hann inte mer än hem så smet Fredde iväg på lite "volleyboll" med grabbarna och kvar hemma blev jag datorn och Tv:n + lite tvätt att sköta men ähh, det är ju en dag imorgon också! Nu ska jag ordna mig lite nudlar innan "Hide and seek" börjar ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Frida!

Vilken mysig blogg du har,fick din bloggadress igår. Hoppas "bebben"kommer snaaaaaaaaaaart. Skicka gärna din mailadress till mej så skickar jag några foton från Danielsten. Kramis Karin i Skåne

2008-09-15 @ 17:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0