En IKEA-resa rikare och några problem fattigare..

I lördags begav vi oss upp på IKEA jag och Fredde för att bla inhandla spjälsäng och skötbord till lillbääsen. Vi klev upp i ottan och vid sju var vi iväg. Väl på IKEA och med ögon stora som golfbollar pga alla "bra-att-ha-saker"  blev det inte mer än en matgrupp, en spjälsäng, två korgar och lite doftljus. Snålvattnet rann nedför mina mungipor när jag sicksackade mellan alla hyllor.

En köpgalen shopoholic och hennes inte alltför entusiastiska pojkvän på IKEA:

Jag: "Oj, Fedde bara 19 :- och tänk vad bra att ha sen"

Fredde: "Nej Frida vi har redan 150 handdukar"

Jag: "Men..."

Fredde: "Men gumman..."

Jag: "Jaja...suck"

Vi passade dock på att besöka "Toys R us" eftersom att jag ville syna myten om att allting var så dyrt där. Jo det var inte som att gå på myrorna direkt men ett par "SpiderMan-badbyxor" till lillebror kunde jag bara inte låta bli att köpa.

     


     Lite förtäring mitt i shoppandet.         Virrvarr på lagret.             5000 :- fattigare.      Ah..äntligen en toalett för min storlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0