Kylskåpsrensning & BIO-succè!

Vid elva-tiden idag åkte jag till syrran och blev där bjuden på en god "grillade-parisare-lunch". Hon hade även besök av en väninna, hennes sambo och deras lilla son "Viggo". Saga var svårcharmad när "Viggo" gjorde sina tappra försök till kontakt men reklamen inne på köksbordet var betydligt intressantare, och GODARE!


                                      
"Herrejisses vad roligt med reklam"    "Vill du titta lite kanske?"      "Willys har billig köttfärs just nu!"

 
Efter en mysstund med syrran och barnen så begav jag mig hemåt igen för att försöka utrota de dammråttor som skuttat runt på våra golv de senaste dagarna.
Jag var riktigt flitig idag faktiskt och skurade + rensade ut i kylskåpet (kanske inte det klokaste under röten, men...). Det blev inte mycket kvar till mat men rent och fint blev det minsann! 

  <<"Empty room..."

Jag dammsög, skurade toaletten, tvättade några maskiner & renbäddade men sen var jag helt slut och när Fredde vid 16.30 anlände hem ifrån jobbet så fick han göra mig sällskap och vila någon timme för det behövde vi båda två!

Vi tog en svängom förbi pappas "place" för en kopp kaffe innan bion kl. 21.15. Vi såg "Dark Knight" alltså uppföljaren till "Batman Begins" och kvällens film var riktigt bra - ABSOLUT SEVÄRD! Jag hade lite svårt att koncentrera mig ibland bara då stackarn i magen blev rädd och sparkade till varenda gång det smällde. Värst var när det var biljakter osv och ljudet var som högst -då var bäbis riktigt igång och mamma hade fullt shjåå med att trycka ned fötterna ifrån revbenen.


Jokern, huvva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0