"Mors lilla lathund sa"...

Efter att ha gjort gårdagen till en riktigt flitig dag med "motionssim" och nyttig pastasallad så sitter jag åter igen parkerad i soffan med datorn i knät. Jobbade sista passet idag så nu blir det lugnt och skönt iaf flera veckor till innan lilln bestämmer sig för att komma ut till mamma och pappa och skapa orutiner i hushållet ;)

Jag vet inte om det beror på graviditeten men senaste dagarna har jag varit så otroligt trött och Fredrik min ängel till pojkvän har städat och lagat mat.
För att inte dega ihop totalt så ska jag ta mig i kragen och städa här hemma medan gubben spelar tennis med grabbarna. Men nog är det svårt att "komma till skott" när man landat i soffan med en skön filt på benen, ett glas vatten att skölja ned sötsuget med och framförallt denna underbara manick i knät!

"...Ni mår tro jag knogar bra, men inte just idag inte just idag jag gör det helst en annan dag"

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis till semestern!;) Passa på att njuta av lugnet innan stormen som alla säger ;p

2008-07-11 @ 19:47:21
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0