Ankrygg = svankrygg!

Det blev ingen minigolf ikväll som jag hade bestämt för trots att både pappa, Fredde och såklart Isac var på G så blev det kort istället. Pappa den stackaren la sig vid 20.30 och orkade inte vara med men jag, Fredde och Ann-lou kämpade om en första plats i "500" och tyvärr vann Ann-lou (för att jag lät henne göra det såklart!).

<<Så här roligt får man ha när man köper en bil där ALL smuts gör sig sedd!

Vi blev kvar ett bra tag och sedan blev det bums hem och ett varmt skönt bad. Det gjorde susen för min rygg som tyvärr gör uppror varje kväll numera. Det blir tyvärr inte mer skrivet än så ikväll för nu kallar "John Blund" och imorgon bär det av till Ursviken där jag och malin ska våldgästa "vera" (En till blivande mamma i vår föräldragrupp)

Sleep Tight!
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Lou

2008-08-02 @ 15:44:01
Postat av: Ann-Lou

Vill bara ge den rätta versionen av kortspelets utgång, den som vann var oxå den som spelade smartast, så enkelt och så sant... jag ställer gärna upp på en revanch eller två... Kram Ann-Lou

2008-08-02 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0