Sitter här i väntan...

....på att åka iväg på en dagsutflykt till "Ajaur" (fråga mig inte var det är) men någonstans emellan Sverige och Norge kanske?!=P Rostbiff - & potatissalladsmackorna är gjorda och picknickkorgen är packad och vi ska inte åka fören om två timmar *suck*. Dessutom har Fredde redan hunnit hänga en maskintvätt så det finns inte mycket annat att göra än att sitta här och fördriva tiden - kanske skulle jag ta mig i kragen och ringa försäkringskassan, sitta i telefonkö i 30 min och sedan få tala med någon som säger: "tyvärr jag kan inte hjälpa dig men jag skriver ett mail till personen som har hand om föräldrapenning och sen får h*n ringa dig" Nja, jag tar det i afton istället för mitt morgonhumör är inte det bästa och jag känner att jag har tjafsat nog med försäkringskassan som än inte hört av sig om den havandeskapspenning som jag går på IDAG!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0