Grattis mig själv 21 år!

Väcktes cirkus 05.30 av en underbar pojkvän som ABSOLUT ville ha med mig till frukostbordet. Väldigt sömnig och helt utan ngn hum om vad klockan var hasade jag mig upp ur sängen och satte mig vid bordet. In kom Fredde med den finaste jordgubbstårta jag någonsin fått. Han hade alltså bakat den imorse innan jobbet och en bättre start på dagen kunde jag aldrig ens drömma om. SMASKENS!

Dagen fullföljdes sedan av en del del fönsterschoppande på möbelaffärer med Malin men med hårda bud från "farbror ekonomisk" i vårt hushåll så blev det varken takkronan på MIO eller bordet på EM.
Däremot hade tapeterna jag beställt kommit och som en liten överaskning fick Fredde hämta ut dessa efter jobbet, helt ovetande om priset som nästan höll på att kosta mig IKEA-resan till helgen...vad kan jag säga.."OOOPS I DID IT AGAIN".

Mat, tårta och presents hos pappa m familj och sedan en mysig kväll med tjejerna. Inte nog med att de kom ihåg min födelsedag - jag fick jättefina presenter också och mest till  "La bèbe"  ME LIKE!!!

DAGENS BÄSTA:
Lillebror Isac till mig:
"Titta vad fin min kanin är och han älskar att äta vårt gräs. Han älskar våran gräsmatta!"

Jag:
"Jo han är rätt så effektiv vad gäller gräsätning"

Isac får en snilleblixt och utbryter glatt:
"jag vet! Han kan bli en gräsklippare när han blir stor"


DAGENS VÄRSTA:
UTAN att skryta över hur otroligt betänksam jag ibland kan vara kan jag glatt berätta att jag, efter cirka 40 minuters försök att sparka igång denna blogg och få till detta inlägg , kom på att jag faktiskt måste logga in för att kunna skriva ngt. Jag hade t o m hunnit irritera upp mig på Fredde pga hans okunnighet vad gäller bloggar när jag kom till insikt att jag själv faktiskt inte är så rutinerad=P!


Kommentarer
Postat av: Louise

HEJJA FRIDA!!!;) Du kan ju!;)

2008-07-08 @ 09:45:29
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: syster yster

Vad fin blogg du har, känner igen stilen på den HAHA PoK

2008-07-09 @ 20:12:18
URL: http://pelantrollmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0