Försäkringskassan - ingen vidare försäkring!

* suck*....Idag började Fredde om att jobba så jag får roa mig på egen hand de kommande 8 veckorna tills vi ska ha bebbe. Jag hade tänkt röja undan här hemma litegrann och sedan ska jag bege mig till syster yster för lite lunch. Om vädret håller i sig så blir det nog en sväng ut till "Danielsten" idag också men det kanske inte vore helt fel att låta solbrännan vila någon dag=p?...Jag skulle dessutom ha haft ringt försäkringskassan IGEN för som jag nämnt tidigare så gick jag på HP (Havandeskapspenning) den 23/7 och beviljan har jag fått så jag känner mig lugn men dock har de inte beslutat om min inkomst än så säkerligen kommer jag att stå utan pengar de kommande veckorna *grr*. Har heller inte fått hem något papper om föräldrapenning som jag måste fylla i ganska snart eftersom att jag börjar gå på detta den 10/9 Aja "Det löser sig alltid" frågan är bara när!

Nu ska jag göra lite nytta här hemma för idag kan jag iaf gå! Tog mig helt själv upp ur sängen imorse och att klä sig var inga större problem, jag tror att det var min "power-nap" igår som gjorde susen ;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0