Födelsedagskalas & suris

Igår hade vi som sagt myspys ute i "Danielsten" där släkten träffades för att äta surströmming och fira min 21-åriga födelsedag (lite i efterhand). Men det var riktigt mysigt och solen sken så de små plaskade på i havet och även syster yster vågade sig i men själv badade jag bara benen *brr*. Jag hade önskat mig sängkläder till bebbens spjälsäng och jag fick de sötaste barnsängkläder jag någinsin skådat. Ett muminlakan, ett påslakan + örngott i samma och dessutom ett presentkort på "Barnens hus". Helt perfekt för det var inte billiga sängkläder (hade kikat på just dessa innan=P)

     


Denna ljuva afton i kortafattade drag : Helt fantastisk, och tack för de otroligt fina presenterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0