Ett smakprov på förvärkar

Nu är vi hemma igen efter vår lilla dagsutflykt till "Ajaur" där vi kikade på barnkläder, saker osv som lagrats i ett förråd i Freddes mammas hemställe. Kräsen som man är så blev det inte mycket hemplock därifrån men en och annan "bra-att-ha-sak" fick vi med oss som, två "ha-på-BB-mössor", ett par små lackskor och en söt jul-KLÄNNING ;) Jag vet inte varför men jag dras mycket till flickkläder numera och kanske är det ngt slags tecken eller vad tror ni ;P?.
 På tal om bäbis i magen så fick jag känna på de första förvärkarna idag (vad jag tror iaf) för ingenting kan jämföras med det där och ändå är det bara en liten liten försmak på vad som komma skall..jag säger bara: "oajajaj"!
Men det hände bara cirkus 5 ggr och sedan har det varit stillsamt i magen och så skönt för det är iaf 8 v. kvar innan BF så lillen får gärna lägga på sig lite mer hull innan h*n bestämmer sig för att komma ut :)


                                                                                 ..Zzzz...på väg hem från "AJAUR"

Som sagt det blev inte mycket att ta med hem från samlingsförrådet men lyckligtvis så hade mina beställningspaket kommit från både "Ellos" och "Bluebox" så lika glad är jag för det!

   
Nalleoverall lagom till vintern stl (62)   Napphållare  & såklart mitt efterlängtade knivställ till köket ;)                                                                                                                                          





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0