BB-humor ;)

Ikväll har vi umgåtts halva släkten och ätit surströmming i danielssten men eftersom att Kameran med alla kort därifrån ligger i vår bil som Fredde har med sig på "discgolf" ikväll så sätter jag in det inlägget imorgon istället för det är ju alltid lite roligare att läsa med bilder till va=P?!

istället hade jag tänkt dela med mig av några roliga BB-bersättelser som man inte kan göra annat än att skratta åt *asg*

"Fick lustgas och petidin för ett år sedan då sonen föddes. Vet inte vilken av dem som gjorde att jag hallucinerade, men vid ett tillfälle ryckte jag oroligt i mannens arm och berättade for honom att jag förvandlats till en purjolök!!! /Sarah"


"Fick barn nummer två i tisdags och var innerst inne övertygad om att det var en flicka till. Krystade för glatta livet och så kom bebisen äntligen ut, BM la fort upp den på magen. Och jag vrålar "Det är en pojke!" Alla undrar hur jag hunnit se det? "Se? Jag känner det! Han har ju enorma pungkulor!"/LillePlutten"


"En jobbarkompis var med om detta:
Läkaren stack ner huvudet mellan benen o kläckte kommentaren:
- Här var det mycket hår.
Min kollega ursäktade sig genast o sa:
- Ja, jag hann inte raka mig innan vi åkte. Förlåt!
Läkaren:
- Jag menar på barnets huvud!!
Min kollega skämdes som en hund.../
Malin"



Gå in på hemsidan och läs du med för du vet ju att ..."Ett gott skratt förlänger livet"

>>>>>>>>>>>>>>(Citat hämtade från: www.bbhumor.se) <<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0