Alla får bäbis men jag får vänta!

Nu tycker jag att folk ska dra ned på sitt bäbisfödande ett tag för längtan efter vår egen lilla krabat blir ju inte mindre! Lollo och Johannes som fick en underbar liten flicka i Måndags och dessutom Vera och Ludde som åkte in idag, har kanske inte fått än, men inom det kommande dygnet iaf! Själv sitter jag här med MINST 7 veckor kvar och även om det låter lite eftersom jag redan gått 33 veckor så känns det som en evighet. Dagarna hasar sig fram nu och jag försöker njuta av graviditeten men foglossningen gör det inte lätt!

Nej men självklart är det jätteroligt för båda paren som fått den finaste gåvan i världen, jag är bara så enormt avundsjuk men snart har vi ju faktiskt vår egen lilla ängel att älska och ta hand om - jag har nog bara inte förstått det än riktigt ;)!


  
                         Magen förra veckan - vecka 32 (31+4)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0