"Trainingswork"

Men herregud! Jag har träningsvärk (trainingswork) i varenda muskel tror jag.. t o m i fötterna! Jag spelade innebandy igår med gamla härliga "gänget" när vi satte nya clemens-laget på plats och visade att "gammal är äldst" ! Att jag sedan inte kunnat gå idag och att Mollie skrattar ljuvt när jag ska resa mig och gormar för att det värker i varanda kroppsdel - det bjuder jag på!



Idag....har det varit full rulle här hemma med nyårsfixande och framförallt nyårsladdande!!
Vi "öppnade" dagen med ett besök hos Malin & Jullebulle i stàn medan Fredde åkte iväg och skrev över lägenheten till vår köpare. "No more lägenhet" - Vilken känsla!!!
Vi blev iaf kvar rätt länge och Mollie var, som alltid nuförtiden, på ett strålande humör! Julius à 12 dagar äldre visade hur skoj det är att greppa leksaker medan en inte så rutinerad Mollie avundsjukt tittade på! Efter många om och men stoppade vi in oss i bilen, entrade affären och schoppade det sista inför nyårsfirandet imorgon.



Ikväll...vankas fotbollsträning vilket känns både lockande och spännande. Spännande enbart för att jag inte vet hur min fysiska förmåga kommer att te sig på plan med en träningsvärk som får förlossningen för tre månader sedan att kännas som en "fis i rymden". Men..."som man bäddar får man ligga" och jag ligger hellre obekvämt än inte alls!

(Lägg märke till att jag fick med tre ordspråk i dessa rader av text, weird!)
 

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0