Snabbgenomgång

Jabbadabbadooooo!!! Nu har vi fått internet och jag kan äntligen ta upp mitt bloggande! Jag har så mycket jag vill berätta men jag ska fatta mig "kort".

Som ni redan vet är pyssel hemma både A och O i vår vardag just nu och med pyssel menar jag målning, städning, sortering, utrensning, skrubbning och lite till skrubbning. Vi renoverade klart båda sovrummen innan jul och köket duger nu ett tag till. Med det har vi nu jullov och ägnar våra dagar åt att mysa med Mollie och äta julgodis i sinne!

Mollie....ja hon växer som aldrig förr och det stora steget i hennnes liv just nu är att lära sig greppa som hon inte riktigt fått "grepp" om än =P Hon får medicin för maggen och käkar ersättning a` 160 :- burken så vi lever nu mera på bröd och vatten här hemma ( skämt å sido) det går på högkostnadsskyddet och tack vare den kräks Mollie bara någon liter per dag, inte flera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0