Första dagen på resten av mitt liv!

Hej du glade! Idag är en sån där "suuperduuperjättebradag" då solen skiner, Mollie skrattar och vi, vi bara njuter av livet och tiden av ledighet och mys! För tillfället ligger Mollie ute i vagnen och sover, Fredde tvättar och jag har just tagit paus i "vikainhelavåragarberober-projektet"  och jo....se där vi har faktiskt ett golv någonstans under täcket av kläder som pryder sovrumsgolvet!

Om cirkus en timme bär det av mot Robertsfors för att sparka lite boll med brudarna i DM-finalen mot Mariehem. Ett tips till er som funderar på att börja om med träningen efter grav:

* Vänta iaf längre än en mån (vad tänkte jag på/med egentligen?)
* Börja lite försiktigt med promenader osv INTE en timmas fullt ös på fotbollsplan!
* Avväg om du ska vara med i en cup strax efter och springa många minuter samtidigt som du har skavsår på båda de utplattade föttera + att det värken i ljumskarna pga av foglossningen som inte riktigt läkt till sig! (var det värt det?)

Nästa gång jag fött barn ska jag iaf ha dessa saker i åtanke!=P

För övrigt mamma & moster så vill jag bara tacka för den fina julklappen rättare sagt: "gästatoalettenientimmaistreck" pga av att magen gått i KK och är nu ej mera brukbar=P ! Skämt å sido det var väntat jag bönar och ber för att inte Trollie ska åka dit!




Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0