I`m alive!

hej hej allihopa, I`m alive! Jag har INTE gett upp bloggen men inget internet - inget skrivande.
Så roligt att höra att bloggen uppskattas så mycket och det har verkligen kliat i fingrarna efter att få skriva men tyvärr har vi inte fått inlolggningsuppgifterna till internet än så jag skuttar ut till bevlådan varje morgon i hopp om ett brev ifrån alltele men icket! Jag kan dock uppdatera er alla om att vi äntligen börjat bo in oss i huset om än vi har både måleriverkstad, städfirma och besöksmottagning dygnet runt men det går, sakta men säkert framåt! Vi sover på madrasser i vårt orenoverade sovrum medan de andra två sovrummen nu används som måleri/snockeriverkstad. Våra kläder pryder golven och kartongerna krymper för var dag som går i takt med att hyllorna flylls! Mollie är fortfarande en solstråle och vill väl mer krypa och springa=) 

Jag LOVAR att sätta in massor med bilder på huset och renoveringen, självklart på Mollie också snarast möjligt!

Puss och kram till er alla sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har också Alltele tog 2eller 3månader innan vi fick internet,hoppas ni har mer tur!!

Det blir kul att se bilder på huset,man blir lagomt avis:P

2008-12-14 @ 01:51:29
URL: http://malinjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0