DM-mästare, sug på den ni ;)

Idag har vi sparkat boll i den enorma fotbollshallen i Robertsfors. Vi hade DM-final mot div 1 laget Mariehem och....VI VANN=)! Nog är jag glad att vi vann men att jag ens klarade att stå på benen i 45 min är för mig en seger i sig! (För er som är insatta i fotbollsvärlden så tog Skellefteå FF hem segern för herrarna mot Sandåkern)

I afton när jag kliver in genom ytterdörren sitter Trollie i sin babysitter och greppar leksaker för fulla muggar - ser ut som att hon inte gjort annat och nu ikväll när vi lägger henne på mage (vilket hon i vanliga fall avskyr) skrattar hon högt och rullar över på mage gång efter gång! Lilltjejen växer för fullt och kan ni tänka er - för tre månader låg hon i min mage!


"vad va` det för klet jag hade nu i håret mamma?"


Nakenfis-varning! =)

  
   

Kommentarer
Postat av: Louise

Men va fasen, vann ni?! Det var inte illa!



Och tack själv, jag tyckte att vi bevisade rätt bra att mammor också kan ;) Och er nakenfis är inte fy skam heller måste jag ju erkänna ;)

2008-12-29 @ 09:47:44
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0