Design: Frida & Fredrik

Nu har vi nytt boende och med det tillkommer också nytt renoveringsprojekt! Vi är nog ganska eniga om hur det kommer att se ut i slutändan även om det dröjer innan vi har råd och tid att få klart! Men sovrummen och vardagsrummet ska nog inte bli så långt bort för lite färg kommer man ganska långt med! mitt stora dilemma i dagsläget är att bestämma väggordet som kommer att pryda hallväggen. Det finns ju så många fina men jag har två favoriter:

 
eller

 

(Dessa väggord är enorma - me like!)



Vi hade tänkt oss någon mjuk nougat/latte/sand - färg på väggarna i hall och kök men samtidigt ska vi ha valnötsgolv i samtliga rum och det finns en risk att det skär sig = mardröm! men...vi får suga vidare på den karamellen för innan vi har kommit dit ska vi ta och packa in oss i huset!


Kommentarer
Postat av: Josse

Det är super snyggt med sånna där ord på väggen. Men det var ett svårt val, båda var jätte fina=) Jag hörde om städningen, det var verkligen dåligt gjort, men hoppas ni kommit er på plats nu så man får komma å hälsa på snart=) Ha de. Kramar.

2008-12-02 @ 21:32:42
URL: http://jossela.blogg.se/
Postat av: Josse

Det är jätte fint att ha sånna där ord på väggen. Men det var ett svårt val, för båda var jätte fina. Jag hörde att ni har kommit er in i huset nu iaf efter lite strul med städningen. Så snart kommer vi och hälsar på=) Ha de. Kramar.

2008-12-03 @ 21:27:09
URL: http://jossela.blogg.se/
Postat av: Trogen läsare

Varför skriver du inte? Väntar ju på att få läsa om erat spännande liv! =) Älskar att vi frukost få sätta mig och läsa om era bravader eller få krypa upp i soffan på kvällen och se vad ni hittat på under dagen... Väntar ivrigt på nytt inlägg.... =)

2008-12-09 @ 23:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0