What to do?

*Gahhh* vad gör man? Jag har verkligen grymt ont i ett revben på vänster sida och natten har varit allt annat än tillfredsställande. Lill*n vaknar ALLTID när jag vaknat och då är det full fart i magen som gäller. Att h*n sedan ligger med fötterna just under revbenen och får till en rejäl smäll då och då underlättar ju inte direkt! Syrran tipsade om att ge utegångsförbud men jag vet inte, jag VILL ju att h*n ska komma ut nu. Någon som har något tips och som har haft samma grav-besvär? Jag vet att jag bara klagar och klagar med det är dagens sanning och jag tänker inte försköna denna grav utan det har varit huur mysigt somhelst framtill för några veckor sedan och nu är jag less!

Från det ena....idag strålar solen och våra planer på att storstäda här hemma tänker vi lägga ned för tillfället för att istället bege oss ut i det härliga vädret. Kusen spelar fotbollsmatch idag så det är nog det som lockar mest. Fredde hade köpt hem nybakat imorse till frukost så efter en halv smörgås är jag så mätt som man kan vara och en stund i soffan tror jag kan  göra susen ;P.

Mamma: Jo, jag tror att jag lämnar "Walk Over" och överger denna graviditet nu för det här var inge roligt längre ;) Så från och med idag har jag bestämt mig för att inte vara gravid längre och om det är någon som frågar så har jag bara ätit liite för mycket!

Ha en fin dag idag, sista dagen i augusti -08 och första dagen på resten av era liv!


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att du kommit till insikt...!

Njut så länge du kan, snart ska koliken hålla dig vaken nätterna igenom (det gjorde du mot mig!)

Kramizar från en härdad mamma

2008-08-31 @ 17:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0