Ni måste se det här - helt sjukt!!!

Vi kom ganska precis hem ifrån min syster där vi bjöds på surströmming dessert och avslutningsvis en kamp i "Geni". Jag vann inte idag heller men jag har väl som "de" säger "Otur i spel & tur i kärlek" för tur har jag haft eftersom att jag väntar barn med världens underbaraste människa! Dessutom ska han bli pappa till mitt barn och att se honom leka med de små, för barnkär värre är han, gör mig varm i hela kroppen. Vad är det med killar och barn egentligen?!=P 

På tal om barn och VÅRT efterlängtade knyte så lyckades vi fånga skattens rörelser i magen på film idag. Och när ni har sett detta så kanske ni förstår att det INTE går att somna när h*n sätter in en högsta växel i magen..:

NI MÅSTE SE!! :
(jag var tvungen att göra en användare på YouTube för att kunna visa filmen och bara så ni vet...jag HAR dessutom underkläder på mig även om det inte ser ut så)=P

>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=h6gqud90iDs <<<<<<<

Nu ska vi gå och ta kort på maggen för det är ett MÅSTE vecka för vecka och vi har ju bara tre och en halv vecka kvar innan BF så det gäller att passa på nu i slutet ;)

Kommentarer
Postat av: elin

Hahhaa heelt galet! Full fart på det lilla knytet! ;)

2008-08-25 @ 08:28:45
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Emmy

hahah!det är ju helt sjukt!!!!

2008-08-25 @ 10:41:45
Postat av: Louise

Oj jäklarns! det är en liten vilde du har där inne hörredu ;)

2008-08-25 @ 19:13:14
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0