"Happy"

Sitter här i soffan efter att ha tagit en låång sovmorgon, handlat lite fikabröd och varit ute med "lilltrollet" som jag/vi ska ta hand om medan mamma och anders gör ett besök i Luleå några dagar.



                                                                                                      "Happy"

Malin kommer förbi om ett tag - Tack och lov! Jag håller på att bli tokig av att bara sitta hemma men samtidigt finns det inte mycket annat att göra eftersom att jag måste hålla mig relativt lugn och stilla pga av foglossningen och värkarna. Aja, ikväll blir det iaf bio med syrrorna - "MammaMia" Jag har hört att den ska vara bra och att man får faktiskt gråta till den - perfekt! Det enda jag kan nuförtiden=P

Nej nu måste jag se "Våra bästa år" som redan börjat - vilken otroligt välgjord serie och inte tala om skådespelarna *fniss* Visst förstår ni att man har lite att göra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0