Uppdatering

Sådär....Efter en god lunch "Made by Fredrik himself" - våfflor för att specifisera det mer MUMS!! Sortering av barnkläder, och städning så sitter jag åter igen här "under min lilla korkek" där jag trivs som bäst (i soffan) alltså. Jag vill bara skriva, skriva och skriva hela tiden  - ÄLSKAR att skriva här i bloggen, lägga ut bilder och ja...dela med mig av den här underbara tiden som gravid. På tal om gravid föressten så ska vi på profylaxandningskurs på Måndag och på Tisdag ska vi få se lill*n för  fjärde gången och den absolut sista innan vi får träffa vår skatt!

Nu ska vi bege oss till syster yster igen för vi ska äta suring vi syskon och kanske hitta på någonting mysigt ikväll ;)

Lev & Må!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0