Stackars mig!

Nej, nu har jag velat fram och tillbaka om att jag är less, att jag ska njuta, att jag är less, att jag ska njuta etc etc men nu har jag bestämt mig! jag ÄR LESS! Efter att ha vakat halva natten pga av bäckensmärtor och ryggsmärtor, rännandes på toa, hinkat vatten pga av törst och sedan blivit illamående pga av detta, lillen vaknat och kickat revben, för varmt för att ligga i sängen, för ont för att ligga i soffan osv så har jag bestämt mig för att inte gå en dag över beräknat datum. Jag tänker ta upp det med BM nu till veckan - detta är ohållbart och tre veckor kan jag ta men INTE MER!

Jag, Johanna och lilla Lucas tog en promenix till Solbacken idag men det gör jag inte om! Pga detta kommer min kväll att ägnas i soffan med Alvedon som min bästa vän emot värken, badkaret brukar också fungera men då måste jag ha fredde hemma som kan agera lyftkran i och ur badkaret.

Sådär då vet ni att jag har det värst i heela världen och jag tycker att alla ska tycka synd om mig för det gör jag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du glömde att du träffade din underbara mamma på Maxi.SKÄMMES!!!Kramiz på er alla tre...

2008-08-29 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0