Storstädning och legolanddags!

Hallå igen!

Sitter här för att skriva av mig lite och skryta om hur otrooligt flitig jag har varit idag. Med ett öga sneglande på OS-fotbollen har jag idag överträffat mig själv då jag tvättat sofftyget, skurat upp alla möbler och tvättat stenarna till ljusbrickan i vardagsrummet. Jag har kommit på att om man blir så här flitig när man är gravid så kommer det för oss att bli mååånga barn i huset=)! Nej, skämt å sido! - Det är faktiskt inte alla dagar man mår så bra och särskilt inte så här på slutet. Glömde att ta mina vitaminer, bla järntabletterna i förrgår vilket resulterade i en jobbig dag på soffan med en huvudvärk som hela tiden påminde mig om att jag inte skulle ha glömt järnet. Såna saker kan jag gärna hoppa över men annars så är det så otroligt mysigt att leka "puttleken" med våran egen lilla Alien i magen ;)

För att komma in på tråden igen så fick jag, mitt i städandet, besök av Freddes syster idag mitt på dagen. Hon ska också ha barn och de är beräknade ca 4 mån efter oss så det blir ju mysigt för lill*n som får en kusin i samma ålder. Nåväl, när Helena hade åkt sneglade jag på klockan och OJ! "Jag skulle ha hämtat Fredde på jobbet för en kvart sedan"
Jag hämtade upp honom och vi begav oss hit till PappaAnnlou där Isac just kommit hem från fritids och vet ni vad han berättade? Han hade ätit något så gott som glass till mellanmål - Det ni! Haha, munnen går i ett och nu har han bjudit med mig på Legoland också för föda...vadå? det kan jag ju göra före! (enligt honom)=)!

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0