Första dagen på resten av mitt liv!

Go`morron!!
Nu har jag stigit upp för andra gången idag. Vaknade kl sex första gången då Fredde hade frullen klar på bordet. Jag kunde såklart inte somna om så jag såg lite handboll, Sverige - Kina och vips: "Snarkelisnark!!"   ZzZzz
Men nio är en bra tid att vakna för jag fick sovmorgon men har ändå heeela dagen på mig att göra någonting. Och vet ni vad?.., idag ska jag INTE ligga hemma på soffan och tjura över att jag har det tråkigt utan jag ska åka iväg till Josse och hennes lilla Nova och vi ska gå en sväng på stan och bara ha det mysigt=)!

Jag hinner nog kika förbi här med något litet inlägg innan jag far ;)

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0