Mys på bio



                                                               Filmen var bra, men uppfyllde inte mina förväntingar

Hemma igen efter en myskväll på bio med gubbelubben. Just nu har vi parkerat oss i sängen, Fredrik halvsovandes bredvid mig som sitter här med datorn i knät och lillen som just vaknat och sparkar för fullt där inne i magen. Jag måste dock ta tillbaka det där jag nämnde om att lilln inte kickar revben längre för det gör h*n kan jag lova! Man börjar vara van nu och de kvällar bäbis hängt knäveck i revbenen kan man inställa sig på att vara väldigt öm i de delarna dagen efter. Men det är ändå så mysigt att "leka" men den lille inne i magen för h*n har ett temprament som heter duga precis som mamma och petar man på magen så kan man räkna med att få en hård "kick" tillbaka.

Jag hade egentligen bara tänkt skriva av mig här i bloggen lite och sedan "göra en tidig kväll" men i nuläget är det som sagt fullt ös i magen så jag måste vänta tills lillen har somnat innan det ens är lönt att försöka sova. Så...nu ska jag göra mig lite hallonbladste (köpes denna gång) och sedan stämma ny träff med "John Blund"

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0