Hurra hurra vi har varit flitiga ida`

Efter att ha sett fotboll idag åkte vi direkt hem för att påbörja vår söndagsstädning. Magen slår som sagt bakut av magmedecinen så efter 30 min på toaletten (to much information?) så var det bara att lägga sig och vila för att lugna ned magen lite. Fredde den sötnosen bäddade om mig och påbörjade dammtorkningen av våra köksskåp. Han väckte någon timme senare och då åkte min "städoutfit" på. Efter tio min var jag så less att jag våldgästade kylskåpet efter någonting ätbart att roa min mage med. Efter att vi så småningom blivit klara med städningen så unnade vi oss varsin pizza framför TV:n och fotbollen (Numancia - Barca).

   
                                                Det gäller att passa på medan vi har tid att vara så här duktiga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0