Veteranbilar

   



Äntligen helg igen! Idag har vi varit i "Bonnstan" och tittat på veteranbilar och just nu sitter jag här vid datorn och försöker komma på hur vi ska tillbringa resten av den lediga dagen. Jag måste göra någonting heeela tiden, inte ens lugn stund och stackars fredde har inget annat val än att haka på!

Jag är dessutom mäkta stolt men har det dock inte så lätt i livet just nu. Jag slutade nämnligen snusa i förrgår och en hormonstimmig gravid kvinna med sömnbrist och abstinensbesvär är inte alltid så lätt att ha och göra med, TRO MIG eller fråga Fredde=P
Det gick upp ett litet ljus för mig och plötsligt förstod jag att jag faktiskt har ett till litet liv i magen. En ångestladdad känsla gjorde det inte alls svårt för mig att kasta bort dosan och aldrig vilja utsätta min kropp för dessa gifter igen men varför har jag aldrig känt så tidigare under graviditeten?!? Aja, nu är det slut med dumheterna iaf så SKÖNT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0